Apartamenty NAP

Katowice Centrum

Regulamin

1. Rezerwacja

Rezerwacji można dokonać telefonicznie lub mailowo kontaktując się z recepcją Apartamenty NAP. Po dokonaniu rezerwacji należy wpłacić zadatek w wysokości 50% wartości rezerwacji.
Każda rezerwacja dokonywana w Apartamentach NAP jest rezerwacją gwarantowaną i może być anulowana drogą mailową najpóźniej na 7 dni przed planowanym przyjazdem .
Wówczas wpłacony zadatek podlega zwrotowi.
W przypadku okresów targowych i terminów ważnych wydarzeń kulturalnych, politycznych i biznesowych Apartamenty NAP mają prawo egzekwować 100% przedpłaty za całą rezerwację, rezerwacja nie podlega wówczas anulacji.
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu i stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między Apartamenty NAP a Klientem na warunkach określonych w niniejszym regulaminie i cenniku.

2. Doba hotelowa

Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 dnia przyjazdu, do godziny 12:00 dnia wyjazdu.
• Wcześniejszy przyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania po konsultacji z recepcją Apartamenty NAP
• Późniejszy wyjazd: w przypadku niewymeldowania się Klienta z apartamentu w wyznaczonych godzinach jest on zobowiązany do uiszczenia opłaty za kolejną rozpoczętą dobę. Jednakże nocleg jest możliwy tylko wówczas jeśli ten pokój nie był wcześniej zarezerwowany.

3. Meldowanie i zasady odbioru kart dostępu

Zameldowanie oraz odbiór kart dostępu do Apartamentów NAP odbywa się w Hostelu Katowice Centrum przy ul. Andrzeja 19 (czynne 24 h). Odległość pomiędzy obydwoma punktami to 3 minuty pieszo.

Zameldowanie w Apartamenty NAP odbywa się na podstawie ważnego dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, paszportu, prawa jazdy).
Apartamenty NAP zastrzegają sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który:
• nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu,
• znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
Pobieramy 100 zł depozytu płatnego w momencie meldowania. Depozyt ten podlega zwrotowi w momencie wymeldowania.

4. Wymeldowanie i zdanie kluczy

Zdanie karty dostępu odbywa się w Hostelu Katowice Centrum przy ul. Andrzeja 19 (czynne 24 h).
W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu goście zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł.

5. Odpowiedzialność za apartament

Goście zobowiązani są do zdania apartamentu w stanie nie gorszym od tego w jakim został im przekazany.
W przypadku wyrządzenia jakiejkolwiek szkody w apartamencie Goście zobowiązani są do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat.
Przy każdorazowym wyjściu z obiektu Goście zobowiązani są zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć lokal na wszystkie zamki, do których otrzymali klucze.

6. Cisza nocna

Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00.

7. Zakaz palenia

Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00.

8. Polityka dotycząca dzieci

Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00.

9. Zwierzęta domowe

Zwierzęta nie są akceptowane.

10. Zmiana cen

Apartamenty NAP zastrzegają sobie prawo do zmiany cen w wybranych przez siebie okresach.

11. Awarie

Apartamenty NAP zobowiązują się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w apartamencie bez zbędnej zwłoki. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Apartamentów NAP (dostawa mediów, w tym Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji.
W momencie zauważenia usterki należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie dzwoniąc pod numer: +48 535 111 655 (czynne 24 h)

12. Rozstrzyganie sporów

Strony zobowiązują się wszelki spory powstałe na tle wykonywania niniejszej umowy rozwiązywać polubownie. W razie niemożności rozwiązania sporu polubownie , właściwym do jego rozpoznania będzie sąd właściwy dla siedziby Apartamenty NAP.

13. Postanowienia końcowe

Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w karcie meldunkowej. W przypadku przekroczenia tej liczby właściciel ma prawo pobrać opłatę za każdą dodatkową osobę lub zerwać kontrakt ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu poniesionych wcześniej opłat.
Prosimy o niepozostawianie wartościowych przedmiotów w obiekcie – Apartamenty NAP nie ponoszą odpowiedzialności za ich utratę lub zniszczenie.